12 Kasım 2014 Çarşamba

Susuz Ebru Nail Art / Water marbling: without water!

(For English please scroll down and click “Read in English” button at the end of this post.”)

Susuz Ebru Nail Art

Herkese merhabalar,

Bugün size yapılışı çok kolay görünüşü de çok güzel bir nail art göstereceğim. Ebru gibi görünüyor ama ihtiyacınız olan tek şey bir iğne! Su yok, temizlenmesi gereken parmaklar yok =)

Ebru - Water Marble Nail Art


Bu tasarımı sadece 3 aşamada yapabliyoruz:
1. Öncelikle tırnaklarımıza krem rengi / beyaz bir oje sürüyoruz. Ve tamamen kurumasını bekliyoruz.
2. Tırnaklarımızın kenarlarına ojenin kendi fırçasıyla birer mavi ve pembe şerit çiziyoruz. Düzgün olsun diye uğraşmaya gerek yok çünkü zaten üstünde oynayacağız. Bir de biraz kalın sürmemiz gerekiyor ki biz şekil verirken hemen kurumasın.
3. Bu aşamada biraz hızlı davranmamız gerekiyor. Bir iğne yardımıyla yatay çizgiler çiziyoruz. Maviden pembeye, hemen altında pembeden maviye doğru iğne ile tırnağımızın tamamına şekil veriyoruz. Hepsi bu!

Ebru - Water Marble Nail Art

Sizce de çok kolay değil mi? Ben bu tasarımı çok sevdim ve farklı renklerle daha sonra da yapmayı düşünüyorum. Bu arada işaret ve küçük parmağımda Born Pretty Store’dan aldığım tırnak studlarından kullandım. (BPS alışveriş yazım burada.) Ama bendeki renkleri bu tasarıma uymadığı için ben de onları bir kağıdın üstüne alıp kullanacağım ojelerle bir güzel boyadım. Eğer siz de metal stud almak istiyor ama rengine karar veremiyorsanız, oje ile boyayıp kullanabileceğiniz aklınızda olsun derim =) (Born Pretty Store’dan alışveriş yapmak isterseniz WDTX31 kodunu kullanarak %10 indirimli alışveriş yapabilirsiniz.)

Ebru - Water Marble Nail Art

Tüm tırnaklarımın görüntüsü bu şekilde:

Ebru - Water Marble Nail Art

Kullandığım ojeler:
Mavi: Pastel 123
Krem: Pastel 27
Pembe: Pastel 05

Ebru - Water Marble Nail Art

Siz de beğendiniz mi? Ayrıca ortaya çıkan sonuca bakınca hiç bu kadar kolay olduğu anlaşılmıyor. Siz de denerseniz fotoğraflarınızı benimle paylaşmanız beni çok mutlu eder =) Bana twitter (@nailart_alice), instagram (@nailartinwonderland) yada email (nailartinwonderland@gmail.com) ile ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,

Alice



Water marbling: without water!

Hello everyone,

Today I’m here to show you a very easy and very beautiful nail art. It looks like water marbling, but what you need to create this look is just a pin! No water, no mess to cleanup =)

 Ebru - Water Marble Nail Art

You can create this look in just 3 steps:
1. Paint your nails a nude/white color. Wait for it to dry completely.
2. Paint two vertical lines with blue and pink nail polish. You can easily do it with the brush that comes with the polish. Do not worry about being neat because we will change the look anyway. And do not forget to make it a bit thick so that it doesn’t dry until we shape our mani.
3. Now we have to be a bit fast. Use a pin and draw horizontal lines on your nails. You will just drag the pin from blue side to the pink, from pink to blue, and so on. That’s it!

 Ebru - Water Marble Nail Art

Isn’t it extremely easy? I love this design and I plan to recreate it using different colors in future. For my pointer and pinky, I wanted to use studs. These studs are from Born Pretty Store. (See my order here.) However, I changed their colors to fit my nail art. For this I simply put them on a piece of paper and painted them with the polishes I was planning to use. So if you want to buy metallic nail studs and cannot decide on the color, you can try this out. (You can use WDTX31 code for 10% discount on Born Pretty Store.)

 Ebru - Water Marble Nail Art

Here is a shot of my full manicure. Do you like it?

 Ebru - Water Marble Nail Art

The polishes I used for this design are:
Blue: Pastel 123
White-ish: Pastel 27
Pink: Pastel 05

 Ebru - Water Marble Nail Art

Don’t you also think it looks very intricate and beautiful although it is that easy to create? If you recreate it please share it with me on twitter (@nailart_alice), instagram (@nailartinwonderland) or email (nailartinwonderland@gmail.com).

Love,
Alice 

4 yorum:

  1. Hosgeldin bloguma :) Guzel yorumun ve tavsiyen icin de cok tesekkur ederim. Kelime dogrulamanin acik oldugunun farkinda bile degildim :) Kapattim hemen ;)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Sen de yapsanaa =) Kolay bunu yapmak, valla =) Üç renk ojeyi yan yana biraz bolca sürüp kurumadan hızlıca iğne ya da kürdanla sağa sola doğru çiziyorsun. Bu kadar ;)

      Sil
  3. Ne zamandır nail art bloğu aryordum bu aralar kafayı çok fena taktım tırnaklarıma. Pembe Makyaj Çantam'ın blog keşfi sayesinde sonunda aradığımı buldum ve sizi takibe aldım.

    Bana da bekklerim :)
    http://kozmetiksandigi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...