14 Temmuz 2015 Salı

Hakkımda: Soru - Cevap / About me: Q and A


(For English please scroll down and click “Read in English” button at the end of this post.”)

Hakkımda: Soru - Cevap

Herkese merhabalar,
Az önce “Hakkımda” sayfamı şimdiye kadar yazmadığımı fark ettim. Düşündüm ne yazsam diye ama karar veremedim. Bu sebeple de sizlerden yardım almaya karar verdim ^^

About me: Q&A - Nail Art in Wonderland - Hakkımda

Sizden yapmanızı istediğim tek şey soru sormanız :) Eğer aşağıdaki yorum kutusuna benim ve blogum hakkımda merak ettiklerinizi yazarsanız, bu soruları yanıtlayarak “Hakkımda” sayfamı güncelleyeceğim ^^

Haydi şimdi sıra sizde: Hakkımda neleri bilmek isterdiniz?

Not: Blogdaki ilk yazım “Oje güzeldir”de oje sürmeye ne zaman başladığımı, bu blogu açmaya nasıl karar verdiğimi anlatmıştım ^^

Sevgilerimle,

Alice





About me: Q & A

Hello everyone,

I've just remembered that I haven't prepared my "About me" page for such a long time now. I didn't really know what to write. Therefore, I've decided to update my "About me" page with your help ^^

About me: Q&A - Nail Art in Wonderland - Hakkımda


What I would like you to do is to ask questions :) If you leave your questions in the comment box below, I’ll update my “About me” page by answering your questions ^^

So now it’s your turn: What would you like to learn about me and my blog?

P.S: By the way, I’ve already written about my nail polish story and how I decided to start this blog in my first post “Nail polish is beautiful”.

Love,
Alice

1 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim güzel davetin için. Ancak bu aralar tezim çok sıkıştırıyor beni :/ Az zaman çok iş var :( Daha sonraki zamanlarda tekrar edersen katılabilirim belki. Umarım güzel bir etkinlik olur ^^ Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...