1 Nisan 2015 Çarşamba

Civcivli Paskalya Tırnak Süslemesi / Easter Nail Art with Cute Chicks


(For English please scroll down and click “Read in English” button at the end of this post.”)

Paskalya Nail Art

Herkese merhabalar,

Bu Pazar günü Hristiyanların kutsal günlerinden biri olan Paskalya kutlanacak. Ben her ne kadar Paskalya’yı kutlamıyor olsam da süsledikleri yumurtalar, tavşanlar ve ciccivler çok hoşuma gittiği için bu günü bahane bilip tırnaklarımı civcivler ve Paskalya yumurtası desenleriyle süslemek istedim. Ve ortaya güzel ve eğlenceli bir nail art çıktı:

Civcivli Paskalya Tırnak Süslemesi / Easter Nail Art with Cute Chicks

Önce civcivleri nasıl yaptığımı anlatmak istiyorum:

1. İlk olarak tırnaklarımıza sarı oje sürüyoruz.
2. Beyaz nail art ojesi ya da beyaz oje ve ince bir fırça yardımı ile tırnağımızın ucuna doğru zig zag çiziyoruz.
3. Çizdiğimizi Zig zağın alt kısmını beyaz oje ile boyuyoruz.
4. Civcivin gözleri için iki minik siyah nokta yapıyoruz.
5. Gözbebeklerini iki minik beyaz nokta ile yapıyoruz.
6. Son olarak, turuncu oje ile minicik bir üçgen gaga yapıp tamamlıyoruz. Hepsi bu ^^

Civcivli Paskalya Tırnak Süslemesi / Easter Nail Art with Cute Chicks

Bu civcivlerin yanına yukarıda da bahsettiğim gibi rengareng desenler yapmak istedim ve tırnaklarıma pembe, sarı ve mavi oje sürdüm. Üzerlerine de pastel renkler kullanarak zigzaglar ve noktalar kondurdum. Aşağıda pembe olanı görüyorsunuz ama diğerleri de farklı renklerle aynı şekilde yapıldı ;) Hepsi bu!

Civcivli Paskalya Tırnak Süslemesi / Easter Nail Art with Cute Chicks

Sonuçta ortaya böyle bir nail art tasarımı çıktı:

Civcivli Paskalya Tırnak Süslemesi / Easter Nail Art with Cute Chicks

Civcivler sizce de çok sevimli değil mi?

Civcivli Paskalya Tırnak Süslemesi / Easter Nail Art with Cute Chicks

Bu çalışmanın fotoğraflarını paylaşmaya doyamadım. Bir başka görüntüsünü daha paylaşayım:

Civcivli Paskalya Tırnak Süslemesi / Easter Nail Art with Cute Chicks

Bu tasarım için kullandığım ojeler:

Sarı: Essence Colour & Go 191 Love is in the air
Beyaz: Flormar Supermatte M103 Lily White
Siyah: NYC 119 City Blackout
Turuncu: Flormar Supershine 42
Pembe: Wet’n’Wild Wild Shine E402 Tickled Pink
Mavi: Pastel 09
Yeşil: Look by Bipa Nail Quickie 333 Iced Spearmint
Mor: H&M Pale Violet

Bugünlük benden bu kadar. Umarım tasarımımı beğenmişsinizdir ve umarım siz de denersiniz. Tasarımlarımı denediğinizde beni twitter ve instagram’da etiketlerseniz çok mutlu olurum.

Kutlayan herkesin Paskalya bayramı kutlu olsun.

Sevgilerimle,

Alice 




Easter Nail Art

Hello everyone,

Easter is so soon now, and that means it is time to beautify our nails with Easter nail art ^^ Today I’m going to show you my Easter nail art with cute chicks and egg patterns.

 Civcivli Paskalya Tırnak Süslemesi / Easter Nail Art with Cute Chicks

First let me show you how I created the chicks. To do these beautiful cute chicks:

1. Paint your middle and ring finger nails with a yellow polish.
2. Use a white striper or white polish with a thin brush and draw a zigzag through the tips of your nails.
3. Fill in the bottom part with white polish. This is our cracked egg ^^
4. Make two tiny black dots for the eyes.
5. Make two white dots in the middle of each eye for the pupils.
6. Finally use an orange polish and make a very small beak. That’s it!

Civcivli Paskalya Tırnak Süslemesi / Easter Nail Art with Cute Chicks

Next to these cute little chicks, I painted my other nails with pink, yellow and light blue polish and drew some zigzags and made some dots using some pastel colors. Below you see an example and the other two nails are the same with different color combinations ^^

Civcivli Paskalya Tırnak Süslemesi / Easter Nail Art with Cute Chicks

Here is how it turned out:

 Civcivli Paskalya Tırnak Süslemesi / Easter Nail Art with Cute Chicks

Aren’t the chicks adorable?

 Civcivli Paskalya Tırnak Süslemesi / Easter Nail Art with Cute Chicks

Here is another shot of my nails:

 Civcivli Paskalya Tırnak Süslemesi / Easter Nail Art with Cute Chicks

The polishes I’ve used for this design are:

Yellow: Essence Colour & Go 191 Love is in the air
White: Flormar Supermatte M103 Lily White
Black: NYC 119 City Blackout
Orange: Flormar Supershine 42
Pink: Wet’n’Wild Wild Shine E402 Tickled Pink
Blue: Pastel 09
Mint: Look by Bipa Nail Quickie 333 Iced Spearmint
Purple: H&M Pale Violet

This is all from me today. I hope you like this design and I hope you give it a try. If you recreate any of my nail art designs please tag me on twitter or Instagram.

Happy Easter!

Love,
Alice



11 yorum:

  1. çook cici bişeyy olmuşş :) en ince detayına kadar emeğin olduğu ne kadar belli ellerinize sağlık :) Blogunuzu takibe aldım, bende beklerim.
    alabutikpasta.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Nail art' ı çok seviyorum, zaman buldukça ben de bişeyler yapmaya çalışıyorum, keşke bol bol vakit olsa da yeni şeyler üretsek tırnaklarda çünkü gerçekten sade ojeye göre çok daha şık duruyor..
    Civcivli tırnak süslemene bayıldım doğrusu çok ama çok şirin olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı yakınmayı ben de çok yapıyorum :) Keşke daha çok vakit olsa. Çok teşekkürler yorumunuz için ^^

      Sil
  3. çok güzel çalışmalarınız var.ellerinize sağlık.banada beklerim

    YanıtlaSil
  4. Oje sürmeyi ben de çok seviyorum ama zaman bulamıyorum. Tırnakları rengarenk yapmışsınız çok güzeller :) http://reyhaninkulesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ^^ Kurumasını beklemek sıkıntı yaratıyorsa hızlı kurutucu bir cila kullanmanızı tavsiye edebilirim. Çok işe yarıyorlar.

      Sil
  5. Cok tatliiiii :) blogunuzu kesfettim takibr aldim bnada beklerim postlarinizi okuyorm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...