5 Haziran 2015 Cuma

Çekiliş sonucu

(As this post is only about a recent domestic giveaway, there is no English translation provided. Please wait for my next nail art post ^^)

Herkese merhabalar,

Dönem sonu yoğunluğundan dolayı bir türlü çekiliş sonuçlarıyla ilgilenememiştim. Sonunda bu gece kontrollerimi yapıp kazananı belirleyebildim.


Çekilişime ek haklarla birlikte 50 geçerli katılım oldu. Şanslı numarayı random.org ile belirledim ve 43 numara’da bulunan sevgili Tuğba Nohutlu çekilişi kazanan isim oldu. Tuğba’nın 06.06.2015 Cumartesi gecesi saat 23:59’a kadar iletişim bilgilerini nailartinwonderland [@] gmail.com adresinden bana iletmesini rica ediyorum. Aksi takdirde yeni bir kazanan belirlenecektir.



İlginize tekrar çok teşekkür ederim. İleriki zamanlarda nail art çekilişlerim blog, instagram ve/veya twitter’dan devam ediyor olacak. Sağ üst kısımdaki butonlardan ilgili sosyal medya sayfama giderek takibe alabilirsiniz. Sonraki çekilişlerime dahil etmemi istediğiniz ürünler varsa da aşağıda yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum. Elimden geldiğince dahil etmeye çalışabilirim ^^

Sevgiler,
Alice


3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...