11 Haziran 2015 Perşembe

İpelina Oje Temizleme Pedi İşe Yarıyor Mu? Benri ile karşılaştırma / Acetone vs Acetone Free Nail Polish Remover Pads


(For English please scroll down and click “Read in English” button at the end of this post.”)

İpelina Oje Temizleme Pedi İşe Yarıyor Mu? Benri ile karşılaştırma


Geçenlerde İpelina’dan çok güzel bir paket aldım. Marka ve ürünle olan ilk deneyimimi de videoya çekerek sizlerle paylaşmak istedim. Ürün asetonsuz olduğu için de asetonlu bir ürün olan birçoğumuzun bildiği Benri aseton ile karşılaştırmak istedim. Ve sonucunda bu yazı ortaya çıktı. Umarım beğenirsiniz.

İpelina Oje Temizleme Pedi İşe Yarıyor Mu? Benri ile karşılaştırma

İsterseniz öncelikle videoyu izleyin, sonra da buraya dönüp yorumlarımı okuyun. Olur mu? Hadi bekliyorum ^^



İpelina Oje Temizleme Pedi İşe Yarıyor Mu? Benri ile karşılaştırma
ipelina - benri
Ben bu ürünü çok sevdim. Seyahatlar için mükemmel olmasının yanı sıra tırnak etlerini kurutmaması benim için en büyük artısı. Ben Benri asetonları ojeyi çok iyi çıkarmalarına rağmen bir türlü sevemiyorum, çünkü ellerimi çok kurutuyorlar. Bu sebeple mümkün olduğunca asetonsuz ürünleri tercih etmeye çalışıyorum. Bu Benri asetonu ise sadece nail art sonrası tırnak kenarlarını temizlemek için kullanıyor ve ardından hemen tırnak etlerimi nemlendiriyorum. İpelina’nın bu oje temizleme pedleri elde yağlı bir his bırakıyor. Elinizi yıkadığınızda da yumuşak olduğunu hissediyorsunuz.

İpelina Oje Temizleme Pedi İşe Yarıyor Mu? Benri ile karşılaştırma
ipelina oje temizleme pedi

Bu ürünün kutulu olanı 50 adet daha minik ped içeriyor. Kuruma ihtimaline karşı onu henüz açmadım ama bu yaz tatile giderken yanımda götüreceğim ürün kesinlikle bu olacak ;) “Neden 5’li olanı almıyorsun?” derseniz, eminim 5 defadan fazla oje değiştiririm ben ^^

Bu arada tırnaklarımdaki kırmızı french manikürümü nasıl yaptığımı görmüş müydünüz?


Sevgiler,

Alice


Acetone Free Nail Polish Remover Pads vs Acetone

Hello everyone,

Today’s post is a comparison between İpelina acetone free nail polish remover pads and Benri pure acetone.


İpelina Acetone Free Nail Polish Remover Pads vs Benri Acetone

İpelina is a Turkish brand and recently they have sent me their products for review. I wanted to record my first experience with them and share it with you so that you can also judge it. You can watch the video below and come back for my opinions of the product ^^


I really like this product and it would be great to take for travels. I guess I should have moistened my mails with the pad a bit before trying hard to remove my polish completely, but still it worked well. Acetone really dries my cuticles, so I only tend to use acetone to clean up around my cuticle area after a nail art. And I immediately wash and moisturize my hands. But, with this product, my cuticles were already like moisturized ^^

I do not know if you can find this product at your home country, but my suggestion would be to use acetone free nail polish removers as much as possible.

By the way, have you seen how I did my red french manicure?

Love,
Alice

2 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim canım ^^ Aynen öyle, akma dökülme derdi de yok, süper ;)

    YanıtlaSil
  2. Ben ojelerimi Fresh’n Soft Asetonsuz Oje Çıkarıcı ürünü ile temizliyorum. Tırnaklarım zarar görmüyor. Ayrıca içeriğinde E vitamini var. Kesinlikle denemelisiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...