29 Mart 2016 Salı

Twinsie Tuesday: Birds | Owl / Baykuş Nail Art


(For English please scroll down and click “Read in English” button at the end of this post.”)

Baykuş Nail Art

Herkese merhabalar,

Bugünün Twinsie Tuesday konusu “kuşlar” idi. Ben de uzun süredir yapmak istediğim bir deseni artık daha fazla ertelemek istemedim ^^ İşte karşınızda Baykuş Nail Art:

Owl/Baykuş Nail Art

Hazırladığım resimli anlatımın yeterince açık olduğunu düşünüyorum. O yüzden uzun uzun anlatmayacağım, ama tabi ki sorunuz olursa benimle mutlaka paylaşın ^^ İşte adım adım baykuşlarımı böyle yaptım:

Owl/Baykuş Nail Art

Bu arada diğer kalan tırnaklarıma beyaz oje üzerine mavi ve pembe ojeleri kuru fırça tekniği ile uyguladım.

Owl/Baykuş Nail Art

Ben bu deseni yaparken keyif aldım. Hem eğlenceli hem de oldukça kolaydı. Siz ne düşünüyorsunuz? Baykuşları sever misiniz?

Owl/Baykuş Nail Art

Eğer çalışmamı beğendiyseniz ve kendi tırnaklarınızda da uygularsanız instagram’dan benimle paylaşmayı unutmayın lütfen ^^ Diğer arkadaşlarımın kuşlardan esinlenerek yaptıkları çalışmalara aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Alaina at The Little Canvas
Amanda at Amandalandish
Amanda at Fashion Footing
Amber at Nails Like Lace
Chelsea at Nailed Blog
Claire at Kerruticles
Marisa at Polish Obsession
Marisa at Polish Those Nails
Róisín at Cuti-CLUE-les
Savannah at Addicted to Polish
Sharon at Behind Green Eyes

Sevgilerimle,
Alice




Owl Nail Art

Hello everyone,

Today’s Twinsie Tuesday Theme was “birds”, so I wanted to do a nailart I’ve wanted to do for a long time ^^ Here is my Owl Nail Art:

 Owl/Baykuş Nail Art

I believe the pictorial I’ve prepared speaks for itself, so I’m not going to write how I created this nail art in words. However, if you have any questions, please feel free to ask in the comments section below. Here are the steps:

Owl/Baykuş Nail Art


For the remaining nails, I applied pink and blue nail polish with dry brush technique on white base.

 Owl/Baykuş Nail Art

I enjoyed doing this nail art and I think it was pretty easy. What do you think? Do you also like owls?

 Owl/Baykuş Nail Art

If you like this design and do it on your own nails, please do not forget to share them with me via instagram ^^ And you can check out my friends’ bird inspired nails from their links below.

Alaina at The Little Canvas
Amanda at Amandalandish
Amanda at Fashion Footing
Amber at Nails Like Lace
Chelsea at Nailed Blog
Claire at Kerruticles
Marisa at Polish Obsession
Marisa at Polish Those Nails
Róisín at Cuti-CLUE-les
Savannah at Addicted to Polish
Sharon at Behind Green Eyes

Love,
Alice


9 yorum:

  1. The owls are so cute and the tutorial was so helpful to see too.

    YanıtlaSil
  2. O sevimli baykuşları sevmeyecek biri var mı acaba? Çok çok güzel olmuş.Ellerine sağlık ♥♥

    YanıtlaSil
  3. Sizinki de sanatın başka bir türü ..

    YanıtlaSil
  4. thank you for the little tutorial!

    YanıtlaSil
  5. This is so cute! I love your owls!

    YanıtlaSil
  6. Baykuşlara ben de bayılıyorum. Hatta son zamanlardaki baykuş modasından çok memnunum. Her şeyin baykuşlusunu yaptılar, sen de ojelerini yapmışsın tam olmuş :-)

    YanıtlaSil
  7. Ay bayıldım vallahi hemen yapacağım galiba hazır yeni manikür yapmışkenn :)

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş görünüyor! :)

    :)

    Neyse, ben de beklerim Kafa'ya, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  9. Really cute owls and great tutorial too :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...