26 Mayıs 2014 Pazartesi

Nazar değmesin! / Evil eye bead nail art

Merhabalar,

Blogdaki ilk dizaynım ne olsun diye düşünüyordum dünden beri ve birden aklıma geldi: Nazar boncuğu =) İki sebebim var bunu seçmek için. Birincisi hem çok kolay yapılıp, hem de güzel görünmesi; ikincisi de benim kendi kendime denediğim ilk dizayn olması. Bütün tırnak süsleme maceram bir nazar boncuğu denemesiyle başlamıştı. Hadi lafı uzatmayalım da yapılışına geçelim.

Öncelikle söylemem gereken şey şu: Sadece oje sürecek olsam bile altına mutlaka şeffaf bir oje sürüyorum ben. Bunda da öyle yaptım. Hatta başka renkli oje de sürmedim bu defa. Şeffaf ojenin üstüne direk uyguladım nazar boncuğu dizaynımı. Ama tabi siz istediğiniz bir renk oje sürebilirsiniz nazar boncuğunun altına. Beyaz hoş olabilir diye düşünüyorum.

Aşağıdaki fotoğraflar yeterince açıklayacak kendilerini umarım. Ben yine de anlatayım.
  1. Şeffaf ojemi sürdüm.
  2. En büyük noktalama aletimi kullanarak mavi oje ile büyükçe bir nokta yaptım.
  3. Mavi nokta kuruyunca, bir küçük noktalama aletimle mavinin üstüne beyaz bir nokta yaptım.
  4. Beyaz nokta da kuruyunca, en küçük noktalama aletimle siyah bir nokta kondurdum en üste.
  5. En üste de topcoat yada şeffaf oje sürdük mü tamamdır =)
Nazar boncuğu yapılış aşamaları


Çok kolay değil mi sizce de? Bu arada ben sade olsun istediğim için küçücük birer boncuk yaptım tüm tırnaklarıma. Ama dilerseniz sadece yüzük parmağına da yapabilirsiniz, yada tüm tırnaklarınıza istediğiniz kadar çok da uygulayabilirsiniz. Tamamen sizin zevkinize kalmış. Benimki böyle görünüyor =)




Hadi sıra sizde =)

Sevgiler,
Alice


Hello everyone,

I have been thinking since yesterday about what my first designing in this blog should be and suddenly I’ve found it: Evil eye beads =) I have two reasons for choosing this: First, it both looks beautiful and is easy to create; and second, it is the first design I tried on my own. Let’s see how it is done.

First thing I should say is: even if I use single nail polish without nail art, I use base coat first. I’ve done the same here. In fact, I’ve only used base coat and I haven’t used any other base color. But, of course, you can use a base color under the evil eye beads. I guess white would be nice.

The pictures below are hopefully self-explanatory. Even so, I will explain:
  1. I’ve applied my base coat.
  2. I’ve used my largest dotting tool and put a large blue dot.
  3. After it has dried, I’ve applied a smaller white dot on it.
  4. Next, I’ve put the tiniest black dot on top of all.
  5. Finally, I’ve applied the top coat and it is done =)
Evil eye bead nail art steps


Isn’t it very easy and beautiful? By the way, as I wanted it to be simple (I mean not too fancy), I applied one small evil eye bead to all my nails. If you wish, you can just apply it to your ring finger and paint the rest with a color of your choice, or you can apply as many as you want on one single nail. Mine looks like this :)



It’s your turn now =)

Love,
Alice  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...