1 Ağustos 2014 Cuma

31 gün 31 tasarım - 12. gün: Çizgiler / 31 day challenge – Day 12: Stripes

Redkit ve Daltonlar Tırnak Süslemesi

 (For English please scroll down and click “Read in English” button at the end of this post.”)

Herkese merhabalar,

Bir soruyla başlıyorum bu defa: Küçükken en sevdiğiniz çizgi film hangisiydi? Hafızalarımızı ara sıra biraz yoklamakta fayda var =)

Bayram tatili sebebiyle birkaç gündür yoktum ama bugün benim için epey eğlenceli geçen bir tasarımla karşınızdayım =) Bugünün 31 gün 31 tasarım konusu çizgiler. Benim aklıma nereden geldiği hakkında hiçbir fikrim yok ama Redkit’in Dalton kardeşleri ve onların sarı siyah çizgili kıyafetleri geldi. Sadece çizgilerle gösterebilir miyim emin değildim ama şansımı denemek istedim. Ve ortaya çıkan sonucu bu yazımda sizlerle paylaşacağım. Redkit ve Daltonları hatırlamayanlar için:

Redkit ve Daltonlar tırnak süslemesi

Önce Dalton kardeşlerle başlayalım:

1. Tırnaklarımızı beyaz boyuyoruz.
2. Resimdeki gibi tırnaklarımızın uç kısımlarını sarı boyuyoruz. Ben küçük parmağımdan başlayıp aslında hepsini az da olsa bir öncekinden daha yukarıdan yapmaya çalıştım ama çok belirgin olmamış. Çok sıkıntı değil zaten ;)
3. Sarı bölgenin hemen üst tarafına ten rengi bir çizgi yapıyoruz. Bu daltonlarımızın yüzü olacak. =)

Çizgileri yapmak için ince bir fırçaya ihtiyacınız olacak. Bunun için birçok farklı yol var: Şuradaki yazımda bahsettiğim gibi eski bir ojenizin fırçasından kendi çizgi fırçanızı oluşturabilirsiniz (ki ben burada onu kullandım), herhangi bir resim fırçasını yine aynı şekilde incelterek kullanabilirsiniz, şuradaki yazımda bahsettiğim gibi bir fırça setiniz varsa onun içindeki ince fırçayı kullanabilirsiniz ya da nail art fırçası olan ojelerden alabilirsiniz.  

4. Ten rengi ojenin de üst tarafına gri çizgi ile Dalton’ların şapkalarını yapıyoruz.
5. Sıra benim asıl bu konuya ilham kaynağım olan siyah çizgili kıyafete geliyor =) Resimdeki gibi küçükten başlayarak giderek artan çizgiler yapıyoruz.
6. Son olarak gözleri için minik birer siyah nokta yaparak tamamlıyoruz. İşte böyle:

Adım adım Redkit ve Daltonlar tırnak süslemesi

Dalton’lar varsa Redkit de mutlaka vardır deyip baş parmağımıza da Dalton’ları yakalaması için Redkit’i yapıyoruz =)

1. Diğerinde olduğu gibi bunda da beyaz oje sürerek başlıyoruz.
2. Tırnağımızın ucuna pantolonu için mavi bir kısım boyuyoruz.
3. Sarı gömleğini temsilen kalınca bir sarı çizgi yapıyoruz.
4. Sarı kısmın üzerine yüzü için ten rengi bir çizgi çiziyoruz.
5. Boynundaki meşhur kırmızı fularını da ince bir çizgi ile yapıyoruz.
6. Gözler için iki minik siyah noktayı kondurarak da tasarımımızı tamamlıyoruz.

Adım adım Redkit ve Daltonlar tırnak süslemesi

Çok eğlendim ben bunu yaparken =) Siz de beğendiniz mi ve denemek ister misiniz? Son hali elimde böyle görünüyor.

Redkit ve Daltonlar tırnak süslemesi

Sevgiler,
Alice


(Sıradaki desen: Hayvan deseni)




Lucky Luke and the Daltons nail art

Hello everyone,

Let’s start with a question this time: what was your favorite cartoon when you were a kid? I think we had better refresh our memories once in a while =)

I was away for a few days because of the Ramadan holiday, but today I’m here to present a design which was very enjoyabl for me =) Today’s topic of 31 day challenge is stripes. Although I have no clue how it came to my mind, I just remembered Lucky Luke and the Dalton Brothers’ yellow and black striped clothes. I didn’t know if I would be able to achive it using stripes only. I gave it a chance and here is the result post. If you do not know or remember Lucky Luke and the Daltons, they look like this:

Redkit ve Daltonlar tırnak süslemesi

Let’s start with the Dalton Brothers:

1. Paint all of your nails white.
2. Create yellow areas on the tips of your nails as shown in the picture. I attempted to start from the pinky finger and mke a slightly bigger yellow area on each nail, but they didn’t really show. Anyway, it is not that important, is it?
3. Just above the yellow line, draw a nude stripe. This will be the faces of our Dalton brothers =)

For the stripes, you'll need a thin brush. There are a few ways you can choose from: You can make your own striping brush using an old nail polish brush as I mentioned in this post (btw, here I used that brush in this design), you can make a regular painting brush thinner and use it, if you have a nail art brush set like this one you can use the striping brush in it, or you can use a polish which comes with a striping brush in its bottle.

4. Make a grey stripe above the nude ones to represent their hats.
5. Now it is time for the black stripes that brought me the inspiration for this design =) As seen in the picture, draw black stripes over the yellow parts by increasing the number on each nail.
6. Finally, add two tiny black dots as for the eyes. That’s it:

Adım adım Redkit ve Daltonlar tırnak süslemesi

Where there are the Dalton brothers, there is Lucky Luke. So, we will make the Lucky Luke on our thumbs to catch the Daltons more easily =)

1. Start off by painting your nail white.
2. On the tip of the nail, paint a blue  area for his jeans.
3. Make a thick yellow stripe for his yellow shirt.
4. Draw a nude stripe over the yellow one as for his face.
5. Add his famous red neck scarf with a thin red stripe.
6. Finally, ass the two small black dots for the eyes and you are done! =)

Adım adım Redkit ve Daltonlar tırnak süslemesi

It was a lot of fun to create this design. What do you think? Do you also want to try it out? This is the final look:

Redkit ve Daltonlar tırnak süslemesi

Love,
Alice


(Next pattern: Animal print)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...