27 Ağustos 2014 Çarşamba

En sevdiklerim / My favorites: Flormar Nail Enamel 398 – Blue Black

(Unfortunately there is no English translation for this post. See this for more information.)

Herkese merhabalar,

Blogumu açalı üç ay olmuş. Oysa ilk yazımı yazışım daha dün gibi =)  Zaman ne kadar da çabuk geçiyor.

Bugün blogumda yeni bir başlık açmak istiyorum. Blog yazarlığına başladığımdan beri, yeni aldığım tırnak süsleme aletleri dışında, kullandığım hiçbir ürünün ya da ojenin markasından ya da numarasından bahsetmiyordum. Ama blog ve kozmetik dünyasına daldıkça diğer blog yazarlarının kullandıkları ürünlerle ilgili yazdıkları yorumları ne kadar ciddiye alarak okuduğumu ve faydalı bulduğumu farkettim ve ben de kullandığım, memnun kaldığım ve tavsiye edeceğim ürünleri ara sıra yazmaya karar verdim. En sevdiğim ojeler, oje çıkarıcılar, tırnak süslemede kullandığım aletler, yani tırnaklarımı süslerken kullandığım ve sevdiğim ürünleri sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.

Flormar Nail Enamel 398 - Mavi siyah

En sevdiğim ojeleri yazacaksam bu ojeden başkasıyla başlayamazdım. Önce size onunla nasıl tanıştığımı anlatayım da hikayesini de bilmiş olun =)


2012 yılında eksisozluk.com’da so that’in yazdığı şu yazıyla bu ojeden haberdar oldum. O aralar siyah ojeyi epey seven ben, siyahın yerini alabilecek başka bir oje duyunca merak ettim ve denemek istedim. Ama Ankara’da gittiğim kozmetik mağazalarında bulamıyordum ve her gittiğim yerde de mutlaka soruyordum “Flormar 398 var mı?” diye. Artık neredeyse umudumu kesmiştim ki çok alakasız bir şekilde Çağdaş marketlerin birinde buldum ve hemen aldım. O gün bu gündür en sevdiğim ojedir kendisi =) Flormar’ın klasik şişesinde ve şöyle bir görüntüsü var:



Neden mi en sevdiğim? Çünkü lacivert ama siyah gibi de. Adı da zaten bunu çok güzel yansıtıyor: Mavi Siyah. Sedefli gibi ama değil. Tanımlamak biraz güç. Şişesine bakınca “Bu oje tırnakta simli gibi parlar ki!” diyorsunuz. Ama sürünce sadece güneşte ve dikkatli bakılınca görünüyor o sedefler. Ve çok da güzel görünüyor. Sürümü de oldukça güzel. Tek kat sürdüğüm zamanlar bile olmuştur çünkü tek katta bile opak oluyor.

Tırnakta duruşuna da birkaç fotoğrafla da bakalım ama değil mi? =) Aşağıda soldaki fotoğraf şeffaf oje üstüne tek kat, sağdaki de iki kat sürülmüş hali. Top coat kullanmadım.


Bu arada belirtmeden geçemem. Bu oje benim elimdeki bitmeden yedeklediğim tek oje!

“Tırnaktan kolay çıkıyor mu?” derseniz, “Sorunlu değil” diyebilirim sanırım. Ama altına mutlaka şeffaf bir oje/ base coat sürmenizi tavsiye ederim. İşinizi kolaylaştıracaktır. Güneş altındaki duruşu da böyle:


Bu arada beğenir de almak isterseniz diye flormar’ın sitesinden linkini de buldum sizin için ^^ Buradan inceleyebilirsiniz.

Son olarak bir sorum var sizlere: Sizce “En sevdiklerim” başlığıyla sevdiğim farklı ürünleri yazmaya devam etmeli miyim?

Sevgiler,
Alice

(Bu yazı sponsorlu bir tanıtım yazısı değildir.)

2 yorum:

  1. İnanamıyorum benim de en sevdiğim oje bu :)) flormar ın tek katta kapatıcı olan nadir ojelerinden, içindeki simler de çok çok çok güzel nasıl sevindim burada görünce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben de çok sevindiim =) Bilen biri çıktı sonunda ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...