30 Haziran 2022 Perşembe

En Kolay Nail Art: Çatlayan Oje - (Rival de Loop Young - Cracking Nails #2 Eldorado)



Herkese merhaba,

Blogum bir nail art blogu olarak hayat bulup sonradan değişen şartlar neticesinde daha çok benim canımın istediği hemen her şeyi paylaşabileceğim bir bloga dönüştü. Yazmak bana iyi geliyor. Hele yorum da gelirse tadından yenmiyor. Gelmezse de “canlar sağolsun” deyip devam ediyorum. Düzenli yazamasam da yazmak istediğimde yazabileceğim bir platformumun olması beni mutlu ediyor. Takipte kalır ve arada yorumlarınızı benden esirgemezseniz mutlu olurum. 


Gebelik, emzirme, sonra ikinci bebek vs derken uzun zamandır bırakın nail art yapmayı, oje bile sürmemiştim zavallı tırnaklarıma. Sonunda sürdüğümde de nail art için vaktim olmasa da bir hareketlilik katmak istedim. Bunun için, yıllar önce aldığım ve hiç sürme fırsatı bulamadığım çatlayan ojemi denedim. Ve sonucu sizlerle paylaşmak istedim. 



Taban rengi olarak Flormar klasik seriden muhteşem bir mavi kullandım. (Aslında onun da fotoğrafını çektim ama bu kısa ve bakımsız kalmış tırnaklarımla paylaşıp harcamak istemedim. O ojeyi daha sonra mutlaka paylaşacağım.) Ve hatta sade haliyle birkaç gün kullandım. Uçlardan yıpranmaya başladığında da çatlayan ojemi sürdüm. 



Ojeyi uygulamak çok kolay. Hızlı bir şekilde, tek kat olarak sürüyorsunuz. O kururken çatlayıp hem uçlardan yıpranmış ojelerinizin  ömrünü uzatıyor hem de tırnaklarınıza zahmetsiz ve farklı bir hava katıyor. Kuruduktan sonra da bir topcoat, tamam 👌🏻 



Ben ojemi Rossmann’dan almıştım ama sanırım artık satışta değil ya da stoklarında yok. Çatlayan oje olarak google’da aratıp farklı markaların ürünlerine ulaşabilirsiniz diye düşünüyorum. Denemeye değer bence. 


Daha çok oje, daha çok nail art paylaşabilmek ümidiyle 🤞🏻 


Sevgilerimle,

Alice

1 yorum:

  1. Seni buralarda görmek çok güzel. İmkânın oldukça yaz, ben hep buralardayım :-)

    Çatlayan ojeyi ilk kez duydum. Yalnız dediğin gibi alta sürdüğün mavi çok hoş. Onu sade olarak da görmek isterim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...