11 Haziran 2014 Çarşamba

Papatyalı ayaklar / Daisy toe nail art

Herkese merhabalar,

Ara sıra manikür yerine pedikür dizaynları paylaşmaya karar verdim. Yani, bugünkü süslememiz ayak tırnaklarınız için. İlkbahar ve yaz için harika bir desen olduğunu düşünüyorum. Her zamanki gibi bunun yapılışı  da çok kolay. Tamamladığımda evde olmama rağmen çimlerde yürüyormuşum hissi uyandırdı bende =)

Yapılışı şöyle:

1. Ayak tırnaklarınızı çimen yeşiline boyayın.
2. Kürdanı beyaz ojeye batırarak kenarlardan ortaya doğru gelecek şekilde papatyayı oluşturun. Küçük tırnaklarım çok küçük olduğu için ben yarım papatyalar yaptım, dilerseniz siz de öyle yapabilirsiniz.
3. Son olarak, sarı ya da altın rengi ojeyle tüm papatyaların ortasına küçük birer nokta koyuyoruz.



Hepsi bu =) Ne düşünüyorsunuz bu dizayn hakkında? Sizce de canlı ve eğlenceli görünmüyor mu?

Bu arada, merak ettiğim bir şey var: Ayak tırnaklarınızı süslüyor musunuz genelde? Doğrusu ben genelde boyamam ayak tırnaklarımı ama bazen yazın sürüyorum. Ve böyle göründüğünde gözlerimi ayaklarımdan alamıyorum =)

Sevgiler,

Alice


Hello everyone,

I’ve decided that every once in a while I can upload pedicure instead manicure. So, today’s design is for your toe nails. It is an excellent design for spring and summer. It is again super simple and when I completed it, I felt like I was walking on the grass even though I was home =)

Here is how you can do it:

1. Paint your toe nails with grass-green polish.
2. Dip your toothpick into white polish and drag it from the tips of the daisies to the center to form the flower shape. As my other nails are too small, I applied half daisies on them, you can do the same if you wish.
3. Finally, add small gold or yellow dots in the middle of each daisy.



That’s all =) What do you think of this design? Do you think it looks fresh and fun?

By the way, there is something I wonder: Do you usually do nail art on your toes? To be honest, I don’t usually even paint my toe nails, but I sometimes do it in summer and I can’t take my eyes off of my feet when they have such a look =)

Love,
Alice

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...